26 Temmuz 2010 Pazartesi

rain on me




bak farkında mısın bilmiyorum ama yağmur yağıyorrr!!!
yaklaşık 19 yıldır her yıl milyonlarca yağmurlu anım olmasına rağmen sadece birkaç tanesini hatırlamak zorunda mıyım?
evet!
g.a da hatırlar bunu kesin. kantine giderken o düz saçlarının kabarmasını engellemek için bin türlü sıkıntıyla saçlarını kapamaya çalışarak koşarken şöyle dedim: ben ıslanmayı çok severim boşver saçlarını yukarı baksana yağmur ne kadar güzel!

ve senle deli gibi yağan yağmurda neden buluştuğumuzu bile hatırlayamadığım bir gün. yılbaşından bir gün önce. süet eldivenlerimi yeni almıştım gri olanları. tikenin orda buluşalım dedik. yeni yeni denemeler yaptığımız bir gündü. sevgi sözcüklerine alıştırmaya çalışıodun beni en sonunda seçmeye karar verdim bi tane seçicektim ve başka hiç bi tanesini söylemicektin bana. kovayla döküyorlardı sanki yağmuru. yürürken karşıdan geldiğini gördüm. koşup atlamak istedim boynuna, bütün gün sarılmak istedim. ama sadece öptüm. yemek yemeye karar verdik. han'a gittik. rezervasyonunuz yoksa hemen yemeniz lazım dediler. biz de hemen yedik kalktık. ve o yağmurda yürüdük durduk. ckm'nin sokağında aradan bi yerlerden giderken sıkıca sarıldın bana. öptün ve eve gittik.
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder