17 Temmuz 2010 Cumartesi

pardon ama..


beyaz tenli, sarı elbiseli minyon kız;


elini tuttuğun insan benim eski bir arkadaşım. o beni unuttu ama ben hala kendisini hatırlamakta ve düşünmekteyim. belli ki seni seviyor yoksa bu kadar uzun süre çıkıyor olmazdınız. öyledir benim arkadaşım sevmeden çıkmaz pek. en azından ben öyle düşünüyorum. her ne kadar çıtı pıtı, sarı elbiseli, yaz güzeli olsan da seni malesef üzmek zorunda kalacağım. çünkü seni üzmezsem ben üzülürüm. bir kaç defa yanından geçtim. o sırada yanında olan çocuğun yaşadığı ufak tefek değişiklikleri farketmedin sen tabii. mesela ben geçerken ya senin elini bıraktı ya da sana daha çok sarıldı. rahatsız oldu benim geçmemden yürüyüşü hızlandı bir süre sonra da dönüp arkasına baktı. sen anlamadın ama ben anladım, gördüm hepsini. belki de seni sevdiğini söylediği bir günün akşamıydı bilemiyorum ama işte bir akşam, yanına gittiğimde, sadece konuşmak için gittiğimde beni öptü, uzun uzun öptü çünkü hatırlamak istedi. nasıl bir duygu olduğunu hatırlayıp heycanlanmak istedi. onu senden iyi tanıyorum. sen o yatakta toplasan 10 defa yatmışsındır. ben yüzlerce defa yattım. bütün odayı, tavanı dolapları masayı, kutuları atılmayan parfümleri, çizgili gömlekleri,sigara saklama yerini, o yastığı, yatağı, kışın buz gibi olduğu için kaçtığım yazın yine aynı soğukluktan dolayı yapıştığım duvarları, mutfağı, salonu, her yeri senden iyi biliyorum. çünkü ben orda yaşadım. sen daha yenisin yavaş yavaş öğreniceksin bunları ama bildiğim çoğu şeyden haberin bile olmayacak senin. sen o cama sigara içmek için çıkmayacaksın. ya da çıkacaksın ama yanındakinin aklına ben geleceğim. eğer benim gibi her yerini karış karış incelersen kolundaki diş izlerini merak edip de sorarsan, sana yalan söyleyecek. sırf ben uyanıkken onun uyumasına izin vermediğim için uyandırma çabalarım sırasında ısırdığımı onun da beni omzuna alıp çığlık çığlığa evin içinde koştuğumuzu anlatmayacak. ne olursa olsun o yatakta küs yatamadığımızdan, bazen sinirlenip birbirimize dokunmadan bir saat uyuyup sonunda dönüp kolunu kaldırdığından benim de hemen başımı yaslayıp dudaklarımı onunkine bastırarak barıştığımızdan haberin olmayacak. evet belli ki sevmiş seni. nasıl sarıldığını gördüm ama senle birlikte olan kişiyle benle birlikte olan aynı değil. sen çoğu şeyi bilmiyorsun, bilmeyeceksin. o evde istediğin kadar vakit geçir, yine benimki gibi olmaz. yerin de benimki gibi olmaz. sen benim gibi olamazsın. çünkü o da benim için başka kimse gibi değil.
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder