20 Temmuz 2010 Salı

Olmaz Öyle


Şöyle insanlar var ki; hem beni sevdiklerini söylüyorlar, hem de kendilerinin benden daha iyi olduklarını düşünüyorlar.

Ve ben de onlara diyorum ki:


"Yeekk Yeaaaa"


Ondan daha iyi olduğunu düşündüğün birini sevemezsin, bi özelliği vardır ki seni çekmiştir o, sevmişsindir onu.Senden daha guzeldır mesela, ya da daha komik, daha eğlenceli, daha seksi, herhangi bi konuda senden iyidir ki seni çeksin o kişi ama hayır herkes bana aşık ama benden daha iyiler.Gözüm kapalı gitmeliyim onlara hiç düşünmeden, daha ne istiyorum ki ben?Ne sanıyorum kendimi?Yok artık daha neler...


Sana bişey söyliyim mi arkadaşım.Bir ilişkide herşey eşittir.Bu konuda söylediğim ve söyliyceğim tek cümle bu.Emin olduğum tek şey de.O yüzden sen kendini benden iyi sanmadan önce bi kez daha düşün diyorum.

Aksi takdirde hiç istemesem dahi kalbini kırmak zorunda kalacağım.Ve ben böyle bişeyi asla istemem.
Üstelik onlara şunu demeyi hiç istemem.
"işim olmaz, benden de güzeli yok." s.o'ya saygılar.
çavçav byebye


g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder