2 Temmuz 2010 Cuma

Mutlu ol pörsük


Evet ilgi... şuan asla onsuz olamıycağımı düşündüğüm şey.Herzaman böyle değildi,herzaman ilgi görüyordum yalan değil ama herzaman ilgiye ihtiyacım yoktu.Kendi kendime yettiğim zamanlar vardı, hatta sadece kendimle olmak istediğim zamanlar.Ama şuan kendimi o kadar çok sıkıyorum ki.Hiç tek başıma olmak istemiyorum.Her ay varolan 10.000 smsimden en az 2000i gidiyor bu aralar,yorulmuyor muyum diye düşünebilirsiniz?Ama Allahcc'ye şükürler olsun ki klavyeli telefonumu bana verdi,onla yazmak çok kolay.Konuyu saptırmıyorum devam ediyorum evet ilgisiz duramıyorum,saolsunlar bırakmıyorlar da.Biliyorum, beni sevdiğini herhalinden hissettiğim insanlar var,yanındayken ben de karşılıksız kalmıyorum.Artık öyle,önceden değildi ama,sevmiyorsam beni seviyor diye kimseye karşılık vermezdim,ama artık sevgiye karşılık veriyorum ilginç bi şekilde.Sanırım bu yaşlanmak oluyor,göz kenarlarımda çizgiler var geçen aynada incelerken farkettim ayrıca durup dururken de ağlayabiliyorum.Ama en çok biri bana bağırdığında doluyor gözlerim oh fena doluyorlar..Bu yeni değil de diğerleri yeni.

Hem nereye gitsem küçük insanlar var,boyum hala pencere kadar,bazı klozetlere oturduğumda bacaklarım yere değmiyo hala,hala onu öpmek için zıplamam onunsa eğilmesi lazım ama yaşlıyım işte.Bugün konserde gördüğüm o küçük çocuğu kucağıma alıp sallayabilirdim,ah annene gel yavrucuğum..İçim geçmiş de olabilir,bütün o çilek kokan maceralar beni yordu.Yakında romatizmam diye inliycem biliyorum.PörsükGözde.

Eğer gerçekten ırkçı bi insan olsaydım,beyazlara yazıktı.Siyaha'a aşığım,bundan daha güzel bi ten rengi düşünemiyorum.Neyseki fazla umursamazım, bu dünyevi şeyler bana göre değil.

Not:Bugün vapurda giderken arkadaşıma "ay'a bak sahte gibi duruyor" dedim.o da cevap olarak "evet çok güzel" dedi.sanırım ne dediğimi anlamadı.

Ve merve keleş'in dediği gibi

Son bi kıyak bu da benden sana kocaman kocaman öpüyorum.
g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder