25 Temmuz 2010 Pazar

Kozmik


Konuşmuyorken hiç karşılaşmıyoruz farkında mısın?

İlk zamanda da öyleydi.Aynı yerlerdeydik ama görmüyorduk birbirimizi.

Belki benim birkaç dakika önce çıktığım bir yere sen daha yeni giriyordun.. Ya da tam aynı yoldan yürürken başka bir yola sapıyordun.. Bir arkadaşına rastlıyordun belki ya da dikkatini başka birşey çekiyordu.

Bilmiyorum n'olduğunu ve sonra nasıl bir anda karşılaştığımızı, düğümün nasıl çözüldüğünü hiç bilmiyorum.

Nasıl hep karşılaşmayı başardık, o tesadüf nası gerçekleşti.Ayarlasam saatlerce beklesem, göremiyceğim yerlerde gördüm seni.. İstesem olmazdı biliyorum.Hayatım boyunca hiç bir insanla bu kadar çok "rastlaştığımı" hatırlamıyorum.

Sonra o çok sevdiğim kozmik evren yine birşeyler yaptı, ayrı yollara girdiğimizden beri sana hiç "rastlamıyorum" artık.

Hiçbir tesadüfi olay gerçekleşmiyor.O zaman seni görmeye çok alışmıştım ve şimdi de sanırım görmemeye alıştım.

Seni görmek için aramam lazım.


Neden kimse değil de sendi bu kadar?Neden seni bu kadar çok görüyordum?


Cevap aramıyorum, bu soruyu kozmik boşluğa yolluyorum ki sonsuza kadar kaybolsun.


g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder