20 Temmuz 2010 Salı

it's all about the hat


Hem benimle konuşmayıp, hem de profilinde benimle resmi olan insanlar var , ya da benimle ilgili şeyler var profilinde neden? Neden var ki? Ya olmasın, ya da gel konuş.

Haksız mıyım?


Bazen sol göğsümü gerçekten parçalamak geliyor içimden, neyle olduğu önemli değil kesici herhangi bir aletle olabilir, o görüntü gerçekten gözümün önüne geliyor ve bundan.. zevk duyuyorum.Vücudumda çeşitli kesikler olabilir bunun ruhu iyileştirdiğini biliyorum.Ve gerçekten bi süreliğine iyileştiriyor ve sonra yeniden.

Annem bacağımdaki bi kesiği sordu bir hafta kadar önce ne diyceğimi bilemedim, kollarımı biliyordu ama belliki unutmuştu ya da bacağımda olabiliceğini düşünmedi.Bi cevap vermedim o da üstelemedi.


Vücudumda çeşitli yara izleri var, bazılarını ben yaptım bazıları çeşitli şeyler sonucunda istemdışı oldu.Mesela, dudağımın orta yerinde bi dikiş izi var.Küçükken kalorifere çarpmıştım, aslında gidip kafa attım da diyebilirim.O anı da çok iyi hatırlıyorum, odada tek başıma kaldım ve kalorifere doğru koştum, çarptım.Kesinlikle isteyerek oldu amacım çarpmaktı, nedenini hiç bilmiyorum.Ve sonuç olarak dikiş atıldı.


Dikiş atılırken bi de doktorların şöyle bi hali var dikkat dağıtmak için abuk subuk şeylerden bahsediyorlar.Başıma dikiş atılıcağı zamanı hatırlıyorum(o zaman benim bi suçum yoktu) dünyanın yedi harikasından bahsediyorlardı.9 yaşındaydım ve dünyanın herhangi bir harikası olduğu gerçeğiyle yeni yüzleşmiştim.


Ve son olarak bahsediceğim sağ yüzük parmağımın üzerindeki kalp şeklindeki sigara izi.Birinin doğum gününde alkolluyken çok alakasız biri tarafından yapıldı bu ve o sırada o kadar pilottum ki hiç farketmedim acısını.Ve bunu yapan kişi hala hatırlamıyor böyle bişey yaptığını belki beni bile hatırlamıyor, what a idiot.


Böyle insanlar gerçekten gereksiz, onları kozmik boşluğu yolluyorum ebediyete kadar.

g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder