7 Temmuz 2010 Çarşamba

Haha Yazık


20 yaşına gelipte hala 3,5 yaşında gibi davranan insanlar var çevremde.Üstelik bunu yüzlerine vurduğunuzda kesinlikle kabul etmeyen insanlar.Şöyleler ki; bişey yaptıktan sonra yüzsüzlüklerini devam ettirip sizin üstünüze gelirler sanki o şeyi o hiç yapmamış gibi ve siz ona normalde söylemiycek olsanız dahi o sırada bu yüzsüzlüklerinden dolayı "artık yeter ama çok oluyorsun" diye düşündüğünüz için, yaptığı şeyi yüzüne vurursunuz..Peki o ne mi yapar? Tabi ki bunu yüzüne vurduğunuz için size sinirlenir.Bişekilde üste çıkar ve sanki kesinlikle haksız sizmişsiniz gibi küser, kızar ve ilgi hatta özür bekler.Bu insanlar açıkçası "yazık" insanlardır.Bu şekilde davranan insanlarla aranız iyi olsa bile,heran bir tehlike çanı başınızın üstünde çalabilir.Çünkü heran bir huzursuzluk yaratabilirler.Yaptığınız hiçbişey onlara yetmez.Böyle birini artık o kadar iyi tanıyorum ki kısa bi konusmam bile yetiyor, anlamam için.Hiçbişeyden mutlu olmayan sürekli problem yaratan,huzursuz,kendisine tam anlamıyla "aşık",megolaman ama asıl nedenin özgüven eksikliği olduğu belli olan bu insanların hayatımda gerçekten yeri yoktur.Hiçbi zaman onlar için çaba harcamadım ve ama nasıl insanlar olduklarını çok iyi biliyorum.

Aslında bu halde olmaları çok üzücü olan bu insanların,böyle olmalarının nedenleri en başta hep aileden kaynaklı diye düşünüyorum.Şımartılmış çocuklar,sonunda arsız,mutsuz,yetinmeyen bireylere dönüşüyorlar.Bu halleriyle etrafındaki insanlara zarar vermelerinin yanı sıra, en büyük zararı kendilerine olan bu insanlar toplumda çok zorlanıyorlar.Çünkü geçimsizler.Çünkü başka kimse ailesi gibi onlara müsaama göstermiyor.

Biran psikolog edasına bürünmüşüm yazarken onu fark ettim.Herneyse demek istediğim şu ki yukarda özelliklerini verdiğim bu tür insanlar için hiç boşuna uğraşmayın.Ne kadar severseniz sevin, ne kadar iyi anlaşırsanız anlaşın,sürekli olay çıkarıp canınızı sıkıcaktır çünkü o buna alışkın,çünkü o "şımarık".O bu haliyle sizi haketmiyor, aslında hiç kimseyi.

Not: Ne zaman yazık insanları düşünsem,aklıma gaz odaları geliyor.Ama sonra düşünüyorum, ben sinirli bi insan değilim.Sakin olmalıyım.. Ve cani bi insan hiç değilim. :)

g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder