2 Temmuz 2010 Cuma

f.u facebook




işte yine oldu. son olaylardan çıkardığım ders sanal alemde aşk hiç de düşünüldüğü gibi gizemli ve umulmadık değilmiş. hatta çok kötüymüş.olay şu ki henüz herhangi bi ilişkiye başlamadan terkediliyorum(sadece sanal alemde)

bi iki kelime konuşma tanışma ya da "yeniden" tanışma ve ardından yazılan o cümleler:

galiba sana aşık oldum veya senden fena halde hoşlanıyor olabilirim.

benim cümlelerimse daha çok:

şaka mısın sadece iki gün konuştuk veya resimlerimi gördüğünden eminsin di mi.

bir şekilde tatlıya bağladıktan sonra daha çok gülümsemelerle dolu özürlü konuşmalar oluyor. bu sırada karşımdaki kişi kendinde oluşan özgüvenle başka kızlara yavşamaya başlıyor sonuç olarak kimse sadece bi kaç gündür tanıdığı biri için bu durumu kabul etmez ve ben de kabul etmeyerek seçim yapılmasını istedim. lütfen ama lütfen bunun normal olduğunu söyleyin. gayet de normal değil mi bana aşık olduğunu söyleyen birinden çok fazla şey mi istemiş oluyorum? benden başka kızlarla benle konuşur gibi yavşak modda konuşma ki ben de senin hakkında doğru karalar verebileyim ve belki bir gün ben de senin söylediğin gibi olmasa da bir şekilde sana aşık olduğumu-vazgeçtim bunu hiç bir şekilde kimseye söyleyemem-senden hoşlandığımı söyleyebileyim. evet istediğim tek şey buydu. sonunda neler oldu merak eden? terkedildim. bunu üstüne facebook'tan da silindim. ve üstüme msn'den engellendim.suratıma çarpılan bir kova soğuk su etkisi:) ne aşkmış ama!!!

şimdi bunu üzerinden iki ay geçmişken küçük çocuğun teki kendisine yüz vermedim diye beni facebook'tan sildi. hadi amaaaaaaa!!!!! insanların derdi ne o listede olmam neden rahatsızlık veriyor. biten her türlü ilişkinin ardından bir listeden siliniceksem tanrıımmm hiç bir listede kalmama imkan yok galiba.

m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder