3 Temmuz 2010 Cumartesi

u can be a sweet dream or a beautiful nightmare


Aslında bunu şimdi yazmıycaktım ama mz'nin "i hate dreams"ini okuduktan sonra yazabilirim diye düşündüm.Evet olayımız şu rüyalar ama herhangi bi tanesi değil "gerçek gibi olanlar".Gerçek rüyalar herzaman görülmez ama görüldüklerinde de çok etkili olurlar.Uyandığınızda uyandığınızı bile anlamazsınız,sanki şuan rüyadaymışsınız ve az önceki gerçekmiş gibi gelir.On saniyeye yakın bi süreden sonra anlarsınız durumu, gerçeğe döndüğünüzü.Ve telefonu alıp en yakın arkadaşınızı ararsınız "ama gerçek gibiydi!!" ah evet biliyorum hayatım nasıl bişey olduğunu gayet iyi biliyorum.Bazen bu olay tam tersi de olabilir tabi küçükken gördüğüm rüyalarda hep olduğu gibi.Kötü şeyler görürdüm ve ağlayarak uyandığımda buna çok sevinirdim.En çok hatırladığım gerçek rüyalardan birinde (sanırım bunu hiç unutmıycam) üstünden bir ay bile geçmemişti arada görüyodum rüyamda ama bu bi ilkti.Geldi,sarıldı,boynumdan öpmeye başladı,kendimi çekmeye çalıştım,elimle boynumu tuttum ve sonra uyandığımda elim hala boynumdaydı.Ve bunu farkettiğim anda ağlamaya başladım.

Sonuç: Gerçek rüyalar can yakabilir.Ama bazı durumlarda uyandığınıza sevinirsiniz.Üzülmeye gerek yok iyi de kötü de olsa gerçeğe yakındırlar ve gece gece uykunuzda da daha aksiyonlu şeyler yaşayamazsınız.Keyfinize bakın.

Not:En son 2 ay önce canavarlı bir rüya gördüm bu gerçekten gerçek gibiydi uyandım ve ağlamaya başladım.Bu yaşta ne canavarı?Boyum kısa diye beni karıştırdıklarını düşünüyorum,yanlış kişiye yolladılar rüyayı.Kalbim kaldırmıyo, bu kadar heycanı artık kaç,saklan,savaş felan.Super-mario muyum ben?Üstelik prenses umrumda değil.

Not2:Benim en gerçek rüyamı görmemden 2 ay sonra o da gerçek bi rüyayla bana geldi.Hikayesini anlattı,bana sarıldığını görürken uyandığında montlara sarılırken bulmuş kendini.Burdan çıkarıcağımız ders gerçek rüyalar herkesi bulabilir,en umursamazımızı bile.

Umarım mutludur ve mutlu olur.Bunu gerçekten diliyorum.

Not3:Bir de field of dreams diye bi film vardı adam ölü beyzbol oyuncularını görüyordu tarladan çıkarken, hiç anlamadım ama en az benim canavarlı rüyam kadar tuhaf.
g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder