10 Temmuz 2010 Cumartesi

senin için ne?


"birini seviyorsanız onun için yapabileceğiniz en anlamlı şey değişmektir"

doğrudur belki bilemem ama bildiğim bir tek şey var ki ben hiç değişmedim. bir kere tam da ucundan döndüm değişimin. aklım çok istedi ama engelledim onu, tuttum kollarından hiç bir yere gitmesin diye sıkıca ücra bir yerlere hapsettim ki kaçmasın, değişmesin. kimse için olduğun kişiden vazgeçmeye gerek yok.

ikinci şansı yakalayınca kalbim yerinde duramadı tabii, istedi ki kendisi bu kadar mutluyken karşıdaki de tadına baksın bu duygunun. kendisi kalıplara sığamazken karşıdaki neden otursun sakince neden koşmasın neden uçmasın istediği yere? onun için yapabileceğim en anlamlı şeyin değişmek olduğuna karar verdim.

hayatta yapmam, söylemem dediklerimi yaptım ve söyledim. aklımın ucundan bile geçmez dediğim şeylerin hayalini kurmaya başladım. kendi bildiklerimi, doğrularımı, hayatımı değiştirmeye başladım.
ilk ve son
bir daha asla ama asla yapmam.
yaptıklarımdan şikayet ediyorsun ya hani; bir daha asla benle ilgili tek bir kötü kelime söylemeye hakkın yok. tüm yaşadıklarımıza rağmen ben hep burdaydım hala da burdayım ama artık suçlu taraf değilim.

artık ödeştik.
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder