2 Temmuz 2010 Cuma

Boş muyum?


Son zamanlarda zaman kavramlarını karıştırmış haldeyim.bi kaç gün ya da bi hafta once olan bişey aylar önceymiş gibi geliyo,bi ay önceki bi olay ise yıllar önce gibi, nedenini hiç bilmiyorum belki yaz ayından olabilir ama kesinlikle kayıp bi durumdayım.Yakınlarda gittiğim bi konserde sanatçıya bi şarkıda eşlik etmek için bi kız geldi sahneye, başka bi sanatçı demek istemiyorum çünkü çok gençti.Belki yaşıttık belki bikaç yaş vardı aramızda, kızın elbisesinin ve dövmelerinin çok güzel olduğu dikkatimi çekti.Kendisi de güzeldi ve aşırı derece de tanıdıktı.Şarkı bitti o aşığı olduğum sanatçı kızın adını söyledi.Ve hatırladım tam olarak kim olduğunu,tanıdığım bi çocuğun arkadaşıydı facebookta gördüğüm.Sanırım o an lanet ettim,kıskançlık beni ele geçirdi.Haksız olduğumu hiç düşünmüyorum.Benden hiçbi fazlası olmadığı belliydi üstelik beyazdı buna rağmen o sahnede "o"nunlaydı bense aşağıda onu izleyen binlerce kişiden biri.Ben bu blogu yazarken insanlar hayatlarında yeni şeyler yapıyorlar,kendilerini geliştiriyorlar,hayran olunucak şeyler yapıyorlar,gelecek oluşturuyorlar.Ve bu blogu yazan kızın kendilerini kıskanmasına neden oluyorlar.Ben mi? Ben sadece zaman harcıyorum, üstelik zamanı birbirine karıştırarak yani neyi nasıl harcadığımı bile farkında değilim.Ve bu beni o kadar çok üzüyor ki, anlatmama imkan yok.Evet tembelim bu doğru ama tek suçun bi tek bende olmadığını düşünüyorum.Eğer doğuştan gelen bu "odaklanamama" durumu olmasaydı,herhangi bişeye uzun süre dikkattimi verebilseydim.Belki benim de kıskanılacak bi yanım olurdu.Belki sürekli bişeyleri değiştirmek zorunda olmazdım o zaman.
g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder