2 Temmuz 2010 Cuma

aromaterapi

rahat ve huzurlu olmak için terapi mumu aldım. rahat ve huzurlu olmak için güzel kokan güzel bir mum. odaya girdim mumu yaktım ve sakin bir şekilde oturmaya başladım.ta ki küçük kardeş odaya dalıp mumu kağıtlarımın üzerine devirinceye kadar. kağıtların alev alması onları sönürürken masamda güzel bir yanık izinin kalması çığlıklar ve son!
lanet mumu almadan önce çok daha rahat ve huzurluydum. belki de hayatıma giren hiç bir şey rahat ve huzurlu olmamı sağlayamaz. bu ister mum olsun ister yeni bi elbise ister yeni bir sevgili zaten yeni sevgililer hiç bir zaman rahat ve huzur getirmez. yeni sevgili zordur,sıkıntılıdır, eğlenmeyi bilmez,seni rahatlatamaz. ama nedense öyle olacağını düşünürüz. aldığım mum gibi. benim gibi aksiyon dolu bir hayatın varsa unutmaman gereken iki şey var asla yeni bir mum ya da yeni bir sevgili alma.
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder