7 Temmuz 2010 Çarşamba

pain


her şeyi bilen beyinsiz insanlar hepinizden iğreniyorum.
hem de fazlaca iğreniyorum çünkü kalanlara bok gibi davranmak en sevdiğiniz özellik.
ve bacağımı masaya çarptım canım çok acıdı. sinirlenince hep bir yerlere çarpıyorum offf!!!!
aslında bize de şans verebilirsiniz biliyorsunuz değil mi?
evet belki fazla bilmiyor olabilirim ama öğrenebilirim üstelik bunun için sana teşekkür de edebilirim ve eminim benim de sana öğreteceğim şeyler olabilir.
ama hayır!! sakın hiç bir şekilde benle muhatap olma tamam mı yolda geçerken de yüzüme bakma hatta yıllardır arkadaşından dolayı beni milyonlarca defa görmüş olmana rağmen "aa ben de yüzün tanıdık geliyor diye düşünüyordum" de!
lütfen dünyadaki en büyük özürlü olmaya devam et!
AAAA!!! bacağım çok acıdı

m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder