2 Temmuz 2010 Cuma

edepli kuku




perşembe günü kuzenimin yurdunda kaldım. son günleri olduğu için herkes eşyalarını toplamaya çalışıyodu. odada 6 kişiydik. hepsi işini bitirdikten sonra kahve yapıp birlikte oturduk. tanımadıklarımla tanıştıktan sonra konuşmaya başladık. bu kadar kız bir araya gelince konu ne olur? tabii ki erkekler. sevgilisi olan oynaşı olan hepsi anlatmaya başladılar. ama kızlar o kadar garipti ki. çok iyi çok ahlaklı olarak görüyolardı kendilerini. kimisi sevgilisinin en fazla elini tuttuğu için övünüyodu kendisiyle. birden yanlarında kendimi edepsiz hissettim. çok ciddiyim. yani bana sorduklarında tek kelime bile edemedim. çünkü benim hikayelerimi dinleseler odadan atabilirlerdi. kesinlikle anlayışları yoktu o konuda, kız dediğin iffetine sahip çıkmalı ve yanlış yapmamalıydı. moralim çok bozuldu, bahçeye çıktım biraz. düşünerek yürümeye başladım sonra birden farkettim ki onlar beni eleştirebilicek ya da yargılayacak kişiler değiller. hatta bu durumda ben onları eleştirmeliydim. en azından ben neysem oyum. kalkıp da yaptığım şeyleri yapmamış gibi davranmıyorum ya da kendimi baskılamıyorum. ama içlerinden bir çoğu türlü küfürler edip kendisine hiç yakışmayacak şeylerden bahsedip sora da iyi biri olduğunu söyleyerek kendisini her erkeğin hayalindeki kız olarak tanımlıyor çünkü bacaklarına sahip çıkabilmiş biri o. iki dakka önce orgazm olmaktan bahsedip bunun üzerinden muhabbet çeviren kız ben sevgilimle sadece el ele tutuşuyorum derse edep ve ahlak ondan mı sorulmalı yani? doğru olanı o mu yapmış oluyor? bana sorarsanız türlü kızlar vardır ama en erkeklerin en çok dikkat etmesi gereken bu tür kızlardır. çünkü ne yapıcaklarını hiç bir zaman kestiremezsiniz.
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder