29 Haziran 2010 Salı

fortuna major

Ben ga ve bu yazıya başlama saatim 03:38 bilmiyorum kaçta biticek.2 gün önce ya da 1 şuan emin değilim ş'nin terasında otururken her zamanki gibi dünya üzerindeki genel ilişkilerden bahsediyorduk, ama bu sefer kapsamı daha genişti ve sonuç olarak şuna karar verdik "asla birinin sevgisinden emin olamazsın" bunu göstermek için ne kadar uğraşmış olursa olsun,biriyle bir ilişki içerisinde olmak herşeyi değiştirir.ve her ne kadar istemesen de bi ilişkide olmak istiyosan karşındaki insana güvenmek zorundasın.baska türlü onun duygu ve düşüncelerini öğrenemessin bunu yürütmenin tek çıkar yolu güvendir.
Tam oniki saat önce m'yle taksimde otururken de bunları konuşuyoduk, sanırım içimizde tutup tutup bi anda patladığımız şeylerdendi, her zaman olduğu gibi o ne söylediyse ben,ben ne söylediysem o onayladı.sonra yaptığımız onca şeyden bahsettik ve hepsine de güldük.sonuç: ( bu sonucu ben içimden buldum m'ye söylemeyi unutmuşum) umarım karma diye bişey yoktur çünkü bundan çok korkuyorum,gelip bizi bulmasından.
m'ye not: seni 2 yastığınla seviyorum.
ş'ye not:dizilerden etkilenip mesaj atan halini özlüyorum.
şuan il sınırları içerisinde olmayan kişiye not:merdivende oturup annemi bekleme halimizi özledim.bu anılar beni öldürüyo.
kendime not:basamakları kafana fazla takma.
m'ye not2:kardeşine yeni bi pijama alın yazıktır o çocuk öyle dolanıyo fırat gibi.
son olarak herkese byes.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder