2 Ekim 2010 Cumartesi

Çekim Bitince..


Erkek: Böyle bitmesin n'olur?
Kadın: Herşey kötü biter. Öyle değilse bitmiyor demektir…

Bazı şeyleri kabullenmek insana zor gelir, ama derler ya "bitene kadar bitmiş sayılmaz" diye, bitmesi için anlattığınız hikayenin kötü bi sonu olması gerekli.
"Aaaa neler yapmış sana, neler olmuş aranızda, ne biçimde kavga etmişsiniz! Bundan sonrası gelmez artık çok kötü bitmiş, hiç düşünme bile boşver."
Hikayeyi anlattığınız kişinin böyle bir tepki vermesi gerekir, biten bişey böyle bişeydir çünkü.Tabi bu söylediğim durum arada sadece aşk ya da güçlü bi sevgi varsa geçerli olan birşey diğer türlü illa böyle olması gerekmiyor.
Aramızdaki çekim bittikten sonra arkadaşım haline gelen bir sürü erkek var ya da zaten arkadaşım olan ve sonrasında eski arkadaş haline geri dönen :) bu da mümkün.
Yani illa her ilişkinin sonunun bok gibi olması gerekmiyor, bazı ilişkiler ad ve şekil değiştirip başka ilişkilere dönüşebiliyor ve böylece o insanla ilişkin hiç bitmiyor.
Sen istediğin o istediği sürece, birbirinizin hayatında bulunabiliyorsunuz.
Evet, bunlar güzel şeyler.
Ve benim şuan yapmak istediğim şey de tam olarak bu, üniversiteye olan çekimim bitti.Onu uzaktan sevmek istiyorum,ilişkimiz başka bi boyut kazansın istiyorum, töbe tanrıma atılmıyım falan ama çok sıkıldım ben bu işten ARKADAŞ!
Ne bitmez okulmuş yeaa..
Daha üç haftadan sıkıldım (: demek ki içimde yokmuş okumak beni doğal hayata salsınlar belki daha iyi olur herşey.Belki ruh eşimi de orda bulurum, belki doğa anayla anlaşırım, belki kutuplara penguenleri korumaya, kutup ayıylarıyla resim çektirmeye giderim, belki national geographic'ci kız olurum... Belki kapağa resmimi koyarlar, ben, gerard ve kutup ayısı...
Mükemmel'i temsil ederiz belki... Belki mutlu oluruz o zaman biz... Bence kesin oluruz.En mutlusu biz oluruz hatta, daha mutlusunu göremeyen insanlara mutluluk saçarız, paraya da para demez başka şeyler deriz... Yaparız bişeyler ya, ama şuan yapmam gereken afea ödevini yapmayız, referandumu ingilizce tartışmayız, özetini çıkarıp, kendi fikirlerimizi eklemeyiz.. Evet, evet yapmayız onu.
Bence ne biçimde yapmayız ki.

g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder