25 Ekim 2010 Pazartesi

Seize The Day


Bir haftadır boğazım aşırı derece de ağrıyor.Geçen haftayı evde geçirmeme neden olan hastalığımdan dolayı, bütün haftayı düşünerek geçirdim, hem de gereğinden fazla.Zaten hızlı ve fazla çalışan beynim, dur durak bilmedi bi türlü, aynı anda bin tane düşünce geçti.. birbirini ezerek yolu bulmaya çalıştılar..
Ve bulabildiğim tek şey kendime olan inancım oldu, başka hiçkimseye, hiçbişeye değil.
Daha önce yapamam dediğim şeyleri şimdi isteyerek ve yapabileceğime emin olarak aklıma yerleştirdim.Hevesle bekliyorum, o kadar cesaretliyim ki heran her şeyi yapabilirim.Sanki bütün o zamanlar sadece buna hazır olmam için olmuş gibi.
O kadar hevesliyim ki, karşıma kocaman bir "HAYIR" çıktığında dağılacağımı düşünüyorum.Ama aynı zamanda o kadar uçmuş durumdayım ki bu ihtimal çok az aklıma geliyor, yokmuş gibi.
Bunca zaman sonra hevesimi kırmamanı istiyorum senden, sevgili kozmik evren.
Çünkü bu sefer bütün kalbim ve aptallığımla inanıyorum.
"You Won't Let Me Down."

P.s: "Social Network" ismindeki facebook'u anlatan filmi çok beğendim.Öneriyorum.

g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder