23 Ekim 2010 Cumartesi

aptal kadın



Hep ben yarım bırakmadım... Kimi zamanda öyle bir yarım bırakıldım ki, hayatımın gidişatı değişti... Bunlardan en önemlisi, ben körpecik bir fidanken başımdan geçti.. 6 yaşındaydım, anaokulu müsamereleri vardı...Bana da öğretmen sibel can'ın son kasedini almamı, müsamerede "bu devrde kmse sultan değil,hükümdar değil" gibisinden giden şarkıyı playback yapacağımı söyledi... Annemle gittik, hiç unutmam çocukluk aşkım X'ın bile kasetlerini almayan ben Sibelcan kasedini aldık... İşte provalar başladı falan, öğretmen kasedimi aldı ve tam provaya başlayacakken bana hayatım boyunca unutamayacağım bir olay yaşattı:
(m.z: ben)
(Godoşoca: öğretmen bozuntusu)

Godoşoca: m.z' cim şey sen bu Sibel Can kasedini x arkadaşına ver, o çalışsın..
m.z: Neden?
Godoşoca: O sibelcan'a daha çok benziyor, seni Ricky Martin'in arkasına dansçı yapalım...
m.z: ama Banane kasedi ben aldım...peki.

Bir öğretmen neden bunu yapar, önündeki çocuğun geleceği hiç mi umrunda değil... Bir de açıklamasına bak, "0 Sibelcan'a daha çok benziyor." Ya sen manyak mısın? Çok meraklıydım o boklu sibelcan'a... Baştan söle bana ben de gidip rüyalarımda kendimi Sibelcan olarak görmiyim...

İşte bu agresif kişiliğimi, her bulaştığını yarım bırakma huyumu eminim bu olaya borçluyum... Korkuyorum, sanki bulaştığım her konuda biri gelip "stop! bu işi yapamazsın" diyecek.
Buradan o hayatımı karartan kız kurusu anaokulu öğretmenime, sibelcan'a ve Sibelcan'a benzeyen balık eti arkadaşa lanetlerimi iletiyorum...
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder