23 Ekim 2010 Cumartesi

ben bi de böyleyim



* Yemek yerken, gözüm hep başkasının tabağındadır... Acaba bu kadar zamanda o ne yedi ben ne yedim? Ortadaki salatadan kim çok yedi , kim az yedi? Çok yiyen zayıf biriyse " lanet olasıca ye ye,bi gün şişersin inş." hafif tombulsa "Neden böyle olduğu belli, aslnda çok yemıo ama hızlı yio bıtbıt fısfıs..." diye içimden düşünürüm... (kötü bi niyetim vallahi de yokk)

*Trigonometride sin60 çat şu, cos 60 çat şu diye asla bilmiyorum... Hemen küçük üçgen çizerek, yarattığım üçgende hesaplıyorum... Ama bunu genelde saklıyorum, siliyorum hemen o üçgeni.... Kınamasınlar beni...

* Eskiden çok eskiden, henüz cennet plajı otoban olmamışken ben Serdar Ortaç'ı kadın sanıyordum... o zeytini neden bir erkeğin göbeenden yemediğini düşündüğümü hatırlıyorum...

*Kuaförde yandı dediğim saçlarımı, aslında kendim kesmiştim... Ama nasıl söyleyebilirdim ki, makas kaydı mı diyeydim....

*Çoğu şeyi Kıskanıyorum ve kıskanmıyorum diyenlere de " ay inanmıyorum"

*Bi kere kalemtraş çaldım... Çalmak denemez aslında dünya malı dünyada kalır...

*Hayali bir dünyam vardı ve yasemin vardı orda.sıkıldıkça oynardık bütün tatillere gelirdi bizimle.tuvalete bile yaseminle giderdim. anam babam kızardı arkadaşım yok diye.sonra ben büyüdüm yasemin başka bi ülkeye taşındı.Tanısanız seversiniz...

*Utanmadan bir gün perfect lover'ımı bulabileceime ya da onun beni bulacağına inanıyorum...
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder