16 Ağustos 2010 Pazartesi

yoo hoo




zaman hareket sanat renk aşk değil ama ona yakın bir kelime daha.. takıntılarımın ve hayallerimin en süslü kelimeleri. kimi zaman bilgi yetersizliği ve yeteneksizlikle boğuşsam da eş düşüncelere sahip birilerinin çıkıp bunları bir güzel harmanladığını görünce hayattan aldığım zevk barı ibresinin oku yaydan fırlamışçasına beni kalbimden vuruyor.
şu an a'yı uzaya postalıyorum. sarı elbiseli küçük kızı da alıp orda yeni bir hayata başlamalarını istiyorum ve öyle de olucak çünkü burda kuralları ben koyarım. hep ben koydum ve bu sefer de farklı olması için hiç bir neden yok. mesela kuralları benim koyduğum yerde hep yasaklar olacak çünkü yasak olana ulaşmanın verdiği haz lanet sıcak günlerde güneşin önüne geçen bulutun verdiği serinlikle eş bir değer taşıyor. benden özür dilemesi gerektiği zaman da gelicek. zaman her şeyi halledicek ve ben sanatın tüm renkleriyle boğuşurken yepyeni birine aşık olucam. işte o zaman dünyamız tersine dönücek. o hayatını düzene sokmak için çabalarken sadece gülümseyip " bunu hakettin.şimdi defol" dicem. NİHAHAHA!
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder