9 Ağustos 2010 Pazartesi

Kendime Karşı Kendim


Hormonlarımdan şüphem var, bence genelden farklılar.Herkesten farklı işliyorlar, bunu uzun zaman düşündükten sonra,hem kendim hem şahsım hem de başkalarıyla buldum.Buna bir çözüm bulmak gerekli diye düşünmekteyim. "Bu ne ya böyle hormon mu olur senin için dışın karışmış yavrum." desin istiyorum birileri ve sonra da çözüm bulsun.Bence bu herkesin hayrına olur.


Çocukluğumdan beri fiziksel acıya karşı dayanıklıydım.Hatta biraz hoşuma gittiğini söyleyebilirim, sanki yaşadığımı hissettiriyor bana.Ama bazı acılar o kadar da güzel değilmiş, üstelik daha önce deneyip unutmuş olmam, "o kadar acımıyordu ki zaten hehehe" diye gülmem de cabası. Sen misin öyle gülen dedi bana vücudumun bazı köşeleri ve beklemediğim tepkiler gösterdi. İçinden de hareket çekti bence ve "öyle de cortlarsın işte!" dedi.


Bilinçaltım her zaman tuhaf oldu ama bu en son yaptığı nedeniyle ona hakketen saf su katılmamış g.t demek istiyorum! Yazılarımda küfretmeyi sevmem ama vallaha billaha haketti p.ç kurusu. Sen onca zaman rüya görme, en alakasız zamanda en olmayacak rüyayı gör! Bela mısın lan sen benim başıma it! He bi de 3 gün üstüste alakasız şeyler, zaten sıcak kan ter içinde uyandım her rüyadan, nası korktum var ya... Ama dur senin de sıran gelicek dur bekle bi'...


Hem.. ne gareziniz var oğlum sizin benimle... Bi yandan vücudum bi yandan beynim elele vermiş, horon tepiyorlar beni resmen delirtmek için uğraşıyorlar ardından da tam şöyle "kıh kıh kıh, hohohoh,hahahah,keh keh keh,heheheh,yıh yıh yıh" diyerekten gülüyorlar resmen.


Son güler iyi güler şeklindeki güzide atasözümüzü bir kez daha vurgulamak istiyorum burda, siz o harika anlaşan neşeli ikili köpeğim olcaksınız unutmayın bunu! Gidişim kötü ama dönüşüp muhteşem olucak ki.Burnunuzdan getiricem. Hadi diyelim getiremedim olmadı şansım yaver gitmedi evren bana yardım etmedi , kendimi

öldürürüm, ama ben tek gitmem siz de benle birlikte gidersiniz.


Heheheh :) N'oldu? Beklemiyordunuz di mi bunu çakallar.

Neyse çok konuştum bana byes artık.


g.a


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder