20 Ağustos 2010 Cuma

Please Don't Stay In Touch!


Evet, gördüğünüz gibi resimdeki fıstık benim."i'm done" isimli yazının fotoğrafı gibi, bu da benim fotoğrafım.Güzelim işte yapıcak bişey yok fazla.Biraz da Lilly Allen'a benzemişim bu fotoğrafta, hatta o bile olabilirim.

Tamam bu Lilly Allen, ama benziyoruz.Sadece onun inanılmaz derece tatlı bir yüzü, benimkinden biraz daha güzel bir vücudu (ama az) var.Bir de o kadar tatlı ki insanlar ona şarkı söylerken sarılmak, öpmek,ısırmak falan istiyor, bana ise ayakkabı fırlatmak.Sesimin kötü olmasıyla ilgisi olduğunu düşünmüyorum ama ben, ingiliz aksanım yok ya ondan bence.


" Fuck you, fuck you very, very much
'Cause i hate what you do
And i hate your whole crew
So please don't stay in touch. "


Bence bunlar çok güzel sözler ve tam olarak böyle düşünüyorum.Gerçekten böyle, "FUCK YOU VERY VERY MUCH" diyorum bastırarak.(aksansız söyleyince de aynı anlamı veriyor.)


Hayatımın en rahat dönemlerinden birini yaşıyorum, hiçbi derdim yok ve mutluyum.Bu biraz korkutucu, bişiler olucak bence fena halde.Ama olmasın, lütfen olmasın, her şey iyi gidiyo', lütfen evren bana bi tuzak hazırlamamış olsun.Gerçi en yakın arkadaşlarımdan biri hala benimle konuşmuyor, (daha doğrusu aramıyor) olsa da, ben iyiyim üstüme düşeni yaptım hem de birden fazla kez.Şuan iyi olabilirim, ama bir ara iyi değildim ve o yoktu.Gerçi hala yok ama ben kendim şuan iyiyim.İdare ediyorum.
Ve ayrıca lütfen biri beni görüp, arkadaşına haber vermesin ve o arkadaşı da seni görmüşler hehe diyerek aramasın.Bunun hiçbir anlamı yok , please don't stay in touch! demiştim uzun zaman önce, hem de komik.
Hem şunu farkettim ki,güzel blogumuzun izliycilerinden biri, artık izleyici olmak istememiş.Zaten toplam da üç kişiydi, şimdi iki oldu.Ben blogla ilgisi olduğunu düşünmüyorum bu gidişin mutlaka başka nedenleri vardır.
Bütün bunların dışında omzum tutuldu ve canım çok acıyor.Noterdam'ın kamburu gibi dolaşıyorum.Nalet olsun.

Neyse evrene geri dönücek olursak, akıllı ol iki dakka, normal normal yaşayalım işte.



g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder