9 Ağustos 2010 Pazartesi

Yeni Alışkanlıklar


Alkol alamadığımı anlatmış mıydım?

Artık içemiyorum.

m.z aylar önce bana "artık içemiyorum ben" demişti,

ben de buna karşılık " neeey, ne demek içemiyorum yeaa??" demiştim.Bu hiç beklediğim birşey değildi çünkü.

Ve bugün ben e.o'ya "ben artık içemiyorum" dediğim de o da benim şaşırmam gibi şaşırdı. Gerçi... o da artık içemiyor çünkü hasta.Sonuç alarak sürekli buluşup aktivite olarak alkol aldığımız grup üyelerimizin hepsi ben de dahil artık içemiyoruz.

Benim içemememin nedenine gelirsek, tam olarak bilmiyorum ama içimden gelmemesinin yanı sıra midem de kaldırmıyor.Mesela: geçen yemekte kırmızı şarap istediğim, bi yudum aldım midem bulandı içemedim bıraktım.

Ben, ga , şarabı içemedim, elimden bırakmadığım, sürekli içtiğim, zamanında nerdeyse sarılarak uyuyacağım şarabı,şarabımı, içemedim.Sanırım en son ki fasılda dibine vurduğum için, ama yine de fark etmemesi lazımdı çünkü bunu birçok kez yapmıştım daha önce de.

Ya da geçen arkadaşımda otururken, black label şişesine saldırmam ve bardağa koyduktan sonra bir yudum bile alamamam...

Bunların hepsi tuhaf,gerçekten çok tuhaf, şaşırtıcı şeyler.

Sanırım , geçen bir yıl içerisinde içtiğim her ne varsa çektiğim acıyı hiçbir şekilde geçirmediğinden dolayı vücudum artık kabul etmiyor içine girmek isteyen alkolu, artık hayatımda alkol yok (yani çok çok fazla yok) , zaten artık o acı da yok.


Yeni bağımlılığımı da açıklamak istiyorum, Yağsız Süt!!! dırım dırım dırırırırırım... Yağsız süte bayılıyorum, bir ömrüm boyunca içebilirim bence ben onu.Neden bu kadar geç tanıştırdın onu benle dünya? Belki çok daha küçükken tanışsaydın kendisiyle çok daha farklı olabilirdi hayatım çok daha güzel...



g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder