24 Ağustos 2010 Salı

Disconnect


Ekildim.

Çok komik ama öyle.Birçok kez buluşalım dedikten sonra beni niye ekti hiç anlamadım ama buluşcağımız gün aramadı ve telefonu kapalıydı.Aslında ben asla aramazdım ama bir anda gideceğim 3 ayrı yer de iptal oldu.Bi tanesinin dans dersi varmış, unutmuş ona gitti, diğerinin kadıköye geçmesi gerekti ve öbürlerinin de erken kalkması... Ve sonuç olarak ben giyinmiş makyajımı ve saçımı yapmış bi şekilde kalakaldım... O yüzden aradım onu.Ve ne kadar şaşırtıcı ki telefonu kapalıydı.

İnsanlar o kadar tuhaf o kadar tuhaf ki, şahsen ben çoğunun deli olduğunu düşünüyorum.
Mesela bi tanesinin ölümüne bana yazmasına rağmen, doğum gününü kutladığım da (çünkü o da benimkini kutlamıştı) diyalog tam olarak şöyleydi

gözde : Doğum günün kutlu olsun :)
çocuk: Sağol kardeşlerin şahı
gözde: kardeş mi?
çocuk: evet kanka :)

Bu ne şimdi? Bu nedir yani biri bana açıklasın lütfen, daha üç gün önce bana yavşamaktan ölen bi insandın noldu şimdi? Kendini ağırdan falan satmayamı karar verdin, eğer öyleyse çok komik.Gerçi her türlü çok komikte neyse.
Ya da gecenin bi vakti cidden endişelendiğim bişey olduğu için mesaj attığım biriyle olan diyalog...

gözde: uyanık mısın?
başka bir çocuk: evet
gözde:napıyosun ben ......'dayım tuvalette arkadaşım çok kötü oldu alkolden kalkamıyo, diğer arkadaşlarımda hesabı ödemeye gittiler.Çok korkuyorum bişey olucak diye
başka bir çocuk:kitap okuyorum.

?! Kitap okuyorum mu? Gerçekten o cümlede ne yaptığını merak ettiğimi mi düşündü yani bu kadar aptal mı, tabi ki değil aklı sıra posta koyuyor, ama o kadar "yazık" ki yaptığı anlatamam.Hergün şükrediyorum böyle bi insan olmadığıma, ne durumda olursa olsun, ne kadar nefret edersem ediyim, her koşulda yardıma ihtiyacı olan birine yardım ederim.Ve benim orda yardıma ihtiyacım vardı.

O diğer çocukla olan diyaloğum da olduğu gibi... (beni gerçekten araması gerekirken aramamıştı ertesi gece saat 2 gibi aradığında ise hiçbirşey yokmuş gibi konuşmaya başladı)

diğer çocuk: kız arkadaşım yanımda çok içti yatıyo yatakta, çok korktum komaya girerse diye, napıcağımı bilmiyorum.
gözde: ben hiç komaya girmedim ama istiyosan hemen öğrenebilirim nasıl anlıycağını?
diğer çocuk: yok düzeldi uyuyor şimdi çıplak yatıyor yatakta

Çıplak?? Kız arkadaş?
Buna rağmen onunla konuştum çünkü buna ihtiyacı vardı ve belki o gece beni görmeye de.Bunu o zaman yaptım ve şimdi olsam yine yaparım çünkü ben böyleyim.Karşımdaki bunu anlar anlamaz o beni pek alakadar etmez.Ben üstüme düşeni yaparım.
Şuan aklıma gelenler bunlar da napıyor yahu bu insanlar diye düşünüyor insan.Hepsini toplayıp uzaya göndersek mesela nasıl olur ki?Güzel olmaz mı, olur bence ki.

Bu aralar bir garibim nasıl olduğumu ben de tam bilmiyorum ama bir tuhaf işte.Hayatımda ilk defa bir erkek arkadaşım olsun istiyorum:S Belli birine karşı bişey hissettiğim için değil, sadece çiftler görüyorum bi böyle iç falan geçiriyorum.Sanırım ben sıkıldım.Herşeyden herkesden biraz sıkıldım.Biliyorum ki olsa ondan daha çok sıkılırdım.Ama insanoğlu işte ne zaman ne isteyeceği belli olmuyor, hiçbirşeyle de yetinmiyor.
Bi de iki gündür sürekli cardigans-communication dinliyorum.Hayatımın özeti galiba :/
Tavsiye ediyorum dünya iyisi bir şarkı.

I need you, you want me
But I don’t know
How to connect, so I disconnect
I disconnect.(L)



g.a


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder