30 Ekim 2011 Pazar

zeytinyağı

küçük çocuklar arabada uyudular mı asansöre binip yukarı çıkmak bir ölüm halini alıyor. bu nedenle hasanı 1 saatlik yol boyunca uyutmamaya çalıştım. o kadar çok uğraştım ki bir süre sonra acaba uyusa yolculuk benim için daha mı kolay olurdu diye düşünmeye başladım.tam 5 saniyelik düşünmemi fırsat bilip koltukta uyuma pozisyonuna geçiyordu ki çığlık atarak uyandırdım. bu sefer de çok korktu. ben sakinleştirmeye çalışırken aklına güzel bir fikir geldiğini söyledi. şu saçma sapan kelime oyununu oynamak istedi. son harfiyle başlayan yeni bir kelime bulma oyunu. kaybederse uyumayacaktı ama ben kaybedersem susup uyumasına izin vermem gerekiyordu. oyundan nefret etmeme rağmen kabul ettim zaten biz kazanana karar verene kadar eve varmış oluruz diye düşündüm ve heycanla tamam başla dedim. ilk söylediği kelimenin "yağ" olacağını hiç düşünmemiştim! ben sustum o uyudu kucağıma alıp yukarı çıkarmak zorunda kaldım. önünde saygıyla eğiliyorum kardeşim.
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder