25 Ekim 2011 Salı

arkadaşlarımın bazıları konsolos bazıları konsol oldu



ipotek kelimesini çok sevdiğim için kullanıyorum.bana ipek kelimesini ve ipekli kumaşlarla kozalı böcek bahçelerini çağrıştırdığı için seviyorum. sevdiğim şeyleri kullanmaya özen gösteriyorum. bu tam sana göre bir cümle değil mi?
uçağımızın kaptan bir pilotu vardı. bu sendin. bu kaptan pilot gemisini limana yanaştırmak istiyordu belli ki. gözlerinin içindeki insanlar ona bakıyordu. bu görüntüye dayanamıyordum. insan silüetlerinin onun aklını çelmesine, beni çılgına çevirmesine izin veremezdim. gözlerinin içinde yalnızca ben olmalıydım. o gözlerin başkasını görmesine dayanamıyordum. bu yüzden baktığı yeri doldurmak için sürekli yedim, çok yemiştim ve hala yiyordum. genişlemeye çalışıyor, bir dünya yaratmaya çabalıyor, onun bu dünyada görüp göreceği, ölüp öleceği, sevip seveceği tek şey ben olmaya uğraşıyordum- yeme işini abartayım biraz daha. sürekli hamur işi ve şerbetli tatlı, börek bakalava kek yiyeyim- genişledikçe kapladığım alan artıyor onun görüş alanında daha nüfuzlu hale geleceğimi düşünüyordum. ama olmadı. sarı çiyanlar hep kazanır zaten.
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder