23 Ekim 2011 Pazar

sevgiyle nefret arasında ince bir çizgi yok çin seddi var



kendimi çok uzun süre her şeyin sorumlusu gibi hissettim ve sen buna izin verdin. hep en kötü benmişim gibi davrandın. bu sırada kendi yaptıklarından bana bir kere bile söz etmedin. aramızdaki fark neydi bilio musun? senin güçlü olman. her türlü. hep daha güçlüydün benden. bu yüzden de her şeyi daha kolay atlattın. atlatamadığını söylediklerini bile aslında çoktan unutmuştun. sanki yalan söyleyen benmişim gibiydi hep diil mi? aslında en çok yalanı senin söylediğini nasıl anlamadım? ben yakalarım böyle şeyleri genelde? nasıl anlamadım ki? önceden olanda hadi neyse kendimi halaaa çok suçluyodum da beni en son terk etmende nasıl anlamadım eski sevgiline dönmek istediğini.. sen o kızı seviodun zaten sevmeye de devam ettin hep. kendimi asıl zannederken yedekteki olduğumu şimdi anladım. asıl o vardı ben onun boşluklarını mı doldurdum acaba ya da sıkıldıkça eş mi değiştiriyosun? her napıosan devam et canımı bundan daha fazla yakamazsın zaten. beni terk edersin sonra kendini hatırlatırsın sonra eski sevgiline dönersin bundan sonra olacaklar ezberimde.. yine beni ararsın çünkü seni düşünerek ölmemi istersin. sen eski sevgilinleyken benim sadece seni düşünerek bi iki yıl daha ağlamamı istersin sonra da başkaları olur senin için ama arada beni hep hatırlarsın ve kendini de hatırlatırsın tam da benim unutmaya başladığım zamanlarda..
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder