1 Şubat 2012 Çarşamba

who run the world



bilirsiniz belki de şansımı başka yerde aramalıyım ya da bu işi bırakmalıyım. bir böcek türü vardı ya da balık emin değilim, önce kılık değiştirip avının tamamen kendisine güvenmesini sağlıyor ve sonra en savunmasız olduğu sırada PAT!!!! kafasını koparıp yiyor. bence bazı kızlar aynı bu hayvan gibi. balık ya da böcek emin değilim.
ben de tamamen yalnızım bir şeylerle uğraşmak bile zor geliyor şu günlerde. kafayı sıyırmış arkadaşlarım olmasını istiyorum ama çok fena sıyırmış olsunlar ki aklımı bir şeylere verebileyim -yalnız olmam dışında- ve eğer hala okuyosan bir şeyi bilmeni istiyorum: o durumu aştım. evet bunu çok açık ve net söyleyebilirim. o duygu gitti artık yok. rahat edebilirsin zamansız aramalar yazılar hepsi bitti. yeni kız ve sen çiftine alıştım. tek başıma kalmış olmam dışında yeniden doğmuş gibiyim derler ya öyleyim.
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder