29 Ocak 2012 Pazar

Eski dostum sakallı kertenkele



-Bi yerlerden yuksekken, yemeye doyamadığım patates'e bi şiir yazdım.
-En genç millet vekiline plaket verirken, 'aa bana da mı var' diyen vekile, 'ayıp ettiniz tabi ki' dedim.
-Birilerine vakit ayırmak için, kafam fazla güzelmiş. Sadece kafamda yaşamaya karar verdim. (bi süre)
-Telefonları açmadığım için üzgünüm, sadece teknoloji çok karışık geliyor.
-Teyzem ben küçükken, yaşım gereği alınmadığım tiyatroya beni sokabilmek için, kapıdaki görevliye 'lütfen bişey demeyin. cüce o, zaten çok üzülüyo, yüzüne vurmayın' demiş, kültürlü bi insan olmam da bu dönemde başlar.
-Bi penguenim olsaydı bundan mutlu olamazdım.
-Bişeylerle ilgilenmeyi çok istiyorum, gerçekten, sadece hiçbişeye ilgim yok.
-Şuanlık böyle ama, devamı da gelebilir.

g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder