16 Şubat 2012 Perşembe

Önemli Biri Olmak İçin Önkayıt Alınıyormuş


Oturup biri bana, 'anlat bakalım kendini' dese pek de tanışık olmadığım biriyse ordan kalkıp giderim, yok arkadaşım olan biriyse ona bakar ve şöyle okkalı bi küfür söylerim. Ama bunların 2sine de yapamayacağım bi durum olursa da, mesela bi iş görüşmesi, staj, ya da okulla ilgimi kesmememe neden olan erasmus muhabbetiyse, durum değişir, mecburen değişir.
Ama vericeğim cevap hakkında hiçbir fikrim yok, yani sizin var mı? Böyle bi soruya nasıl bir cevap verilebilir ki. Ben okuduğum okul muyum, ben yaptığım seçimler miyim, ben gelecekteki hayallerim miyim, yoksa geçmişteki hatalarım mıyım?
Bu konuda bişey bilmiyorum. Nası cevap vericeğimi bilmiyorum.
Ne yaptığımı da bilmiyorum. ne yapmak istediğimi de. Sadece zamanımı boşa harcadığımı düşünüp duruyorum. Daha fazla zaman kaybetmemem gerek diye düşünerek zamanımı harcıyorum. Her zaman biri sizden iyidir değil mi? Biri her zaman iyi zamanlamayı yakalamıştır. Siz ne istediğinize tam karar verdiğiniz zaman, o biri her zaman istediğiniz şeye sahip olmuş olucaktır. sonunda onca zaman sonra karar verip istediğiniz şeye. ve siz onu geri alamazsınız. harcadığınız zamanı da. biri her zaman sizin istediğinize, sizden önce sahip olmuş olucak.

Ben ilginç biri değilim, anlatacak pek de hikayem yok zaten. Olanların da bir çoğunu unutmuş haldeyim. Bazen bi kitap kapağı görüyorum, sonra bi film izleyip bi iki gün etkisinden çıkamıyorum. Bi de gördüğüm rüyalar var, çok değişik olmadıkları sürece, gerçekle karıştırdıklarım oluyo. Ve genelde çok değişik oluyorlar.
Yani, söyleyeceğim böyle şeyler, bildiğim tek şey zaman kaybetmek istemediğim. Bilmediğim şey ise kaybetmediğim zamanla ne yapacağım.

g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder