11 Şubat 2012 Cumartesi

happy v.d



seninle el ele tutuşup trambolinde zıplamak istiyorum. kimin kime bit bulaştırdığı umrumda değil, birlikte bitlendiğimiz için mutluyum. alerjin olduğunu bilseydim asla sana fıstıklı çikolata almazdım. yemin ederim ki bilmiyordum. karışık saçların o kadar güzel ki seni her gördüğümde dokunmak istiyorum saçlarına. okulda her gün yanında oturan kız kadar şanslı olabilsem bunları yüzüne de söylerdim. oyun parkında saklandığımız yerde bana seninkini göstermeni istediğimde neden bu kadar kızdın bilmiyorum sen istesen ben gösterirdim. benden istediğin her şeyi yapabilirim. beslenme çantamda neden hep iki tane elma var zannediyorsun? o kız izin verse bi fırsatını bulsam elmayı sana vericem ve sen de beni sevdiğini anlayacaksın. sadece tek ihtiyacım olan şey beni farketmen. sadece futbol oynarken aklına gelmek yerine bütün derslerde defterinin kenarına adımızı yaz istiyorum. sevgililer günün kutlu olsun <3
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder