28 Ocak 2011 Cuma

am beyinli erkeklere gelsin

"yemediği bok kalmayan kızların ciddi bir ilişkiye başlayınca 40 yıllık bakire rolü oynamaları evet çok gülünç"
bunu yazan tabi ki zavallı bir erkek. o kadar zavallı ki bunu yazarken kendi yediği boklar hiç de aklına gelmiyo. kesin kuyruk acısı da vardır. yazık acıyorum böyle düşünenlere. bir kızın bakire olup olmamasının bu kadar önemli, gözünüzde bu kadar değerli olmasına üzülüyorum. düşünün bakalım kız arkadaşlarınızı: hepsi de en az sizin kadar sosyal, en az sizin kadar eğlenceli, en az sizin kadar istekli. bu kızın bacağını kime açtığından size ne peki. siz önünüzdeki organa sahip olamazken, çevirdiğiniz en kaliteli muhhabete bile bi am göt sıkıştırırken hiç utanmıo musunuz bunu yazmaya acaba? bi önceki iletiniz özgürlük ve eşitlikten bahsederken hangi akla hizmet kızlara rahatça laf atıp bir de bunun beğenilmesini bekliyosunuz? üzlüyorum sizin gibi sığ düşünceli erkeklere. gerçekten çok üzülüyorum. tutarsız laflarınıza ve aklınızın küçük bir zarın yırtılıp yırtılmadığına bu kadar takılmasına üzülüyorum. erkekler yapınca aslan kızlar yapınca kaşar etiketi yapıştırılır ve bu durum savunulursa, savunulmaya devam ederse asıl siz kendinizi gülünç duruma sokarsınız. kimin neyi ne kadar yaptığının hesabını tutmak size düşmez. ne şartlarda neler yaşandığını da bilemezsiniz. kimse sadece göründüğü kişi değildir. o beyninizin küçük bir bölümünü kullanıp çenenize de hakim olmaya başlayın bence. daha fazla gülünç olmayın.
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder