24 Ocak 2011 Pazartesi

cin-gen



çok garip bi hikaye öğrendim ama ırkçılık yapmak istemediğim için anlatmıyorum. ama yine de gerçekten garip ve tutarsız bazı şeyler var içinde. konunun uzmanı biriyle konuşmak isterim. neyse asıl mesele benim sorunlarım var. ciddi sorunlar. halledilmesi gerek. geçen g.a'ya da söylediğim gibi aslında benim bi suçum yok. hepsi doğduğum günle ilgili. burçları sevmem çünkü insanı etkisi altına alıp zavallı bir piyon gibi oynatıyor. bana beğenmediğim özellikler veriyor. ve bunların sorumlusu ben oluyorum. çok yanlış.

Osmanlı zamanında bir beyefendi bir hanımefendinin karşısına geçer der ki;
''-...Ey ...dilberi rana! Ey tesadüf-ü müstesna! O mahrem suratınızı görünce size lahza-i kalpten sarsıldım... Niyetim acizane-i taciz etmek değildir...Bilakis efkar-i umumiyede ufak bir aile bacası tüttürmektir.. Sözlerim sizi temin ve tatmin edecekse şayet, zevc-i izdivacınıza talibim!..''
Hanımefendi de cevaben der ki;
''-O mahrem suratınıza bir sille-i osmaniye nakşedersem sekte-i kalpten terk-i hayat edersiniz...''

ne fırtınalı bi anekdot..tanrımm
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder