24 Ocak 2011 Pazartesi

Zamanın Olasılığı


Perşembe gunu freud müzesinden çıkıp sokaklarda dolaşıyordum, yagmurun freud parkı olarak yutturduğu ama aslında başka bi park olan parkın yanından geçtim.
hava cok soğuk olduğu için kafam eğik yürüyordum, soğuyu kescem ya olum ondan.
neyse cok acıktım, en international mekan olan mcdonalds'a yöneldim tabi ki çünkü çok original'm.
farkettin di mi? :)
gittim popimi koycağım bi masa buldum.yemeğimi yedim,
daha yagmurun okuldan çıkmasına vardı biraz tv izledim. best face ever olan bi adam gördüm ama sarı-mavi. nası bi adalet bu kadar güzel olması dedim. aslında şöyle düşünüyorum herkesin yüzü bi şekilde güzel başka bi yeri değil ama yüz kesinlikle öyle. adam bekledi bekledi, sonra esmer sevgilisi geldi. haha heralde oglum dedim ne sandın siyah asildir.
sonra sevgilisini bekleyen küçük kız çaprazımda oturuyordu, boyu değil yaşı küçük. telefonu çaldı kasada kalabalığın içinde ona bakıp gülümseyen çocuğu o değil ben görüyordum. kız biraz aglamaklı bi ifadeyle etrafa bakınıyordu. çocuk muhtemelen "aa beni göremiyo musun ama bak ben seni görüyorum hhehöho" oyunu oynuyordu. bi süre devam etti bu böyle, kız sonunda çocugu görebilmiş olmanın mutluluğuyla telefonu kapadı. cocuk çirkin yeşil ceketiyle kızın yanına oturdu. yemeklerini yediler kalkıp gittiler.
bütün bunlar olup biterken benim hala vaktim vardı.
zaman geçirmek için telefonumdaki videoları izledim.
3 kişinin paten görüntülerini ve videoyu çekenin sesini dinlerken anırarak güldüm sanırım.
ya da yazın sonuna doğru deli gibi güneşli gündeki videoyu.
melikenin çizim sınavından çıktıktan sonraki birbizimi çektiğimiz videoyu.
daha yaz yeni baslamısken turuncu, mk ve benim evde cektiğimiz videoları.
kızların,ben amerikaya gitmeden önceki gün çekilmiş bana şarkı söyledikleri videoyu.
hepsine fazla dikkat çekmemek için burnumu tutarak güldüm.
hayatımın belli dönemlerinde hayatıma girmiş (ve bazen çıkmış) insanlarla hala baska bi evrende aynı şekilde gülüp o anı yaşayıp o videoyu çekiyorum aslında.
yaşadığımız an asla bitmiyor. yaşanmış şey asla geçmiyor.
aradan ne geçerse geçsin, baska bi evrende, bi gezegende, farklı zaman diliminde, bu kız o insanlarla ölümüne gülüyor.
ama ayrım şurda başlıyor,
o ekrandaki 5 kişiyle herzaman hiç durmadan gülüyor.
ym.mk.uzunmk.şş.mz.


g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder