25 Aralık 2010 Cumartesi

yazık



her zamanki ezikliğinle senle ilgili bir yazı yazmamı istemiştin. böyle olmasını planlamıodum ama sen kaşındın. bunu çok içten söylüyorum hayatımdaki en en en en büyük pişmanlıksın. neden başladım onu da bilmiyorum ama ben sana yaklaşık 100 beden büyük geliyorum. bunu kendim süper olduğum için söylemiyorum sen eksi katlarda süründüğün için benim normal hallerim bile senin için fazla.
bu kadar rahat durup da bu kadar iftiraya uğradığım bi ilişki hatırlamıorum ben. bir buçuk ay içinde yaptığın saçmalıklar, 5 yaşında çocuk gibi kafandan oyunlar çevirmeler, kendi kendine çıkarımlarda bulunup bunları kanıtlamak adına yaptığın iğrenç davranışlar ve daha aklıma gelmeyen milyonlarca ezikliğin senden nefret etmeme neden oldu. bugün kafanı ve kollarını bedeninden ayırıp küçük parçalara bölmek istedim. hayatımda senin kadar mal bi insan görmedim. üstelik bir çok mal görmeme rağmen. seninki farklı bir şey artık. bak bundan sonrası için bi tavsiye olarak al bunları ve sakın karşına çıkıcak kızı her gün her saat arama ya da mesaj atma. saçma sapan paranoyalara girip şüpheli hareketlerde bulunduğunu söyleme. sürekli her şeyin ne kadar güzel olduğundan ve evlilik hayallerinden bahsetme. artık biraz yaşında davranmayı öğren. insanlara gidip de ilişkin hakkında özel şeyleri anlatma. ailenle ilgili yalanalar uydurma ya da gerçekleri 1000 kat abartma. kendini acındırma. ateşin çıktı diye ezik ezik ilgi bekleme..vb
hayatım boyunca kimse hakkında böyle şeyler söylemedim ama beni çileden çıkardın bugün. bi de yüzsüz bi şekilde kalkıp da gelmene inanamıyorum nasıl bi beyinsizsin de başka bi çocukla takılırken seni çağırabileceğimi düşünebildin merak ediyorum. keşke kafanda kullanabileceğin bi şeyler olsaydı da bunların hiç biri olmasaydı. ama napabiliriz ki senin gibi aptallar olmasa zeki olanların kıymeti bilinmez. bi de hani mesaj attın ya senden nefret ediyorum diye. AHAHAHHAH!!! sanki çok da umrumda. hatta bugün gerçekten benden nefret etmeni istedim. özür dilediğin sırada özellikle. bizim sürekli dalga geçtiğimiz bir takım insanlar var. beyinsiz birer göt olmaları nedeniyle sürekli dalga geçtiklerimiz... artık onlardan birisin. neyse hayatım boyunca hatırlayıp gülmem için bana bu kadar malzeme vermen iyi oldu. sevdiğin bi insandan nasıl nefret edersin bunu da öğrendim. resmen kendinden nefret ettirdin. bunu okuduktan sonra sahile gidip iç ve arkadaşlarından bana mesaj at! o da ayrı bir olay zaten. arkdaşın bana mesaj atıp kafanın bi dünya olduğunu söylüo ama bi saat sonra senle gayet normal bi telefon konuşması yapıyorum. puhahhaha!! saf gibi mi duruyorum senin baktığın yerden. sen çok geriden geliosun. dediğim gibi bir daha mümkünse -ki bence beni takip etmezsen gayet de mümkün olan bir şey- yüzünü görmek istemiyorum. sesini duymak istemiyorum. biliosun ki ufak bi sorun var halledilmesi gereken onu halledelim ve yurtdışına mı taşınıosun artık başka yerlere mi gidiosun napıosan onu yap ama benden uzak dur. al sana yazı.
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder