17 Eylül 2010 Cuma

So I Was Late For A Class♥


Sevgili dostlar;
Uzun zamandır blog'umuzla ilgilenemedim, gecen gün güzel arkadaşlarım e.o ve y.m söyledi "blog'a ne zamandır bişi yazmıyosun ya bakıyoruz birşey yok?" gibilerinden.. Evet elle tutulur birşey yazmadığımın farkındayım ve m.z'de öyle.

Hayır kesinlikle boşlamadık, kendi adıma konuşursam eğer sadece kafamı toparlayamıyorum son zamanlarda, yazıp yayınlamadığım yarım bıraktığım birçok yazı taslaklarda duruyor, yayınlanmayı bekleyerek.. Ama belki de o günü hiç göremeyecekler, kim bilir.


Yazının başlığı jack johnson'ın güzelim şarkısı "do you remember"da geçen bir söz, jack johnson'ı çok severim bu şarkıyı da öyle, nedeni m.z'yle dinlediğimiz ilk j.j şarkısı olmasının yanı sıra çok da güzel bir öyküsü var. Antiparantez söz bi ara m.z'nin de nickiydi, o yüzden bu kısmını çok seviyorum.Ve okulum açıldığı içinde bu başlık iyi gider dedim.
Bu arada resimdeki kız benim, zenci ya ordan :)
Son zamanlardaki halimi anlatmam gerekirse biraz fazla "şımarık"ım, ama şirin şımarıklardan, ya da en azından öyle olduğumu umuyorum.Bu durumu okulumun açılmasına bağlıyorum, fakülte, arkadaşları yeniden görme falan derken bi şımarıklık geldi bana ama açıkcası halimden çok memnunum pek de değiştirmeye niyetim yok gibi, tabii zaman neyi gösterir bilinmez.Belki kısa bi zaman sonra eski halime dönerim yani daha az şımarık olan halime..
Ve düşündüğüm şu ki herkesin bi' şekilde birine ihtiyacı var, bu her açıdan olabilir, bu durum her açıdan bağlanmaya girebilir.İlla duygusal açıdan olması gerekmiyor, her zaman yanında birinin olmasına ihtiyaç duyabilir, birinin yanında olması insana güven veren bişeydir.Cinsiyet ayrımı yapılmaksızın, güvenilicek biri olması da önemli tabi.Ama bu da denemeden öğrenilemeyecek bişey.
Bütün bu yazdıklarımdan pek de emin sayılmam aslında..
Şu aralar emin olduğum tek şey mutlu olduğum, gerçek anlamda.Evren ters bişeyler yapmıştı ama sadece bi haftalık, sonra düzeldi yeniden.Bu yüzden ona teşekkür ediyorum.
Bu da mutlu dönemin en kötü yazısı olsun bakalım, daha neler görücez..
Son olarak...
Do you remember when we first met?
I sure do
It was some time
In early September
You were lazy about it
You made me wait around
I was so crazy about you
I didn't mindSo I was late for class
I locked my bike to yours
It wasn't hard to find
You painted flowers on
Guess that I was afraid
That if you rode away
You might not roll back
My direction real soon
Well I was crazy about you then
And now the craziest thing of all
Over 10 years have gone by
And you're still mine♥
We're locked in time
Let's rewind♫♪

g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder