20 Eylül 2010 Pazartesi

charming




erkekleri severiz. aynı zamanda onlardan nefret ederiz. dünya üzerinde erkeklerden nefret eden kadınların hep daha fazla olduğunu düşünmüşümdür ama bu aralar erkeklere bayılanların daha fazla olduğunu düşünmeye başladım. yakın çevrem olmasa da çevremde fazlasıyla mutlu çiftler var. yapış yapış sevgililer. öğk!


g.a ve ben şu an farklı duyguları taşıyoruz. ben sevmeme o da sevme zamanında. bir süre sonra da tam tersi olucak ben sevgi için zırlarken o "saçmalama be" dicek ve bu böyle sürüp gidicek.ama yıllar sonra o siyasette ve ek iş olarak da mankenlik yaptığında ve ben büyük ihtimalle bir çocuk yanımda yürür biri karnımı tekmeler ve biri de bebek arabasının içnde debelenirken hala aynı halde olmaktan çok korkuyorum. bana bok gibi davrananı diil de beni seveni sevmek istiyorum. bugüne kadar gelmeyen mucizenin artık gelmesini ve beni değiştirmesini istiyorum. ve g.a'yı da(o bu konuda ne der bilemiyorum)!


mutlu tek bir ilişki yaşayamayan sevme özürlü kız olmaktan kurtulmak istiyorum. çok şey mi istiyorum? bu soruyu her sorduğumda kendime verdiğim cevap gibi: HAYIR! aslında çok az şey istiyorum.


m.z

1 yorum: