28 Aralık 2011 Çarşamba

hoşgeldin elif



biliyordum. anlaşamadığımız nadir noktalardan biri olan elif şafak beğenisine senin de katılacağını biliyordum. nasıl beğenmez ki bir insan bu kadar güzel cümleleri. kelimelerle oluşturulabilecek belki de en iyi dünyayı yaratıyor. hatırlarsan lisede ben elimde elif şafak kitaplarıyla dolaşırken sana da okuman gerektiğini söylerdim ve sen de "hmmm olabilir bir ara ama ben pek sevmiyorum" derdin. nedenini asla anlamazdım. çünkü birazdan yazacağım cümleler tanıdık değil mi?

" zira aşk iktidar sever.bu sebeptendir ki, bir başkasına sırılsıklam aşık olabiliriz, ama bize sırılsıklam aşık olan birini içten içe küçümser, öteleriz"

"narsist insanın aşkı da narsistçe olur. kadın ya da erkek pek farketmez, böyle biri aşık olmayagörsün,pahalı ve ışıltılı, ama aslında içten içe sevmediği bir oyuncak bulmuş hırçın ve hırslı bir çocuk kesilir. alır oyun nesnelerini eline, kurcalar ve bozar. narsist insanın aşkı muhakkak hırpalar."
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder