19 Temmuz 2011 Salı

Hayırlara Vesile Olsun


Bişeyleri herkesten çok özlemek gibi bi alışkanlığım var. Bazen kötü şeyleri bile. Pek normal bi durum olduğunu düşünmüyorum. Ama karakteristik özelliklerimden biri heralde.
benim bi karakter olmam karakterim olduğunu anlamına gelmez ayrıca. pulp fiction. girl u'll be a woman soon demişti biri uzun zaman önce bana. bütün kızlar için geçerli bişey bu tabi ki. ama nedense şimdi hatırladım bunu pek de önemli değil zaten, buraya onemli bişey yazmıyorum artık. uzun zamandır yazmadığım için kimsede okumuyo diye düşünüyorum.
ayrıca benim bisey yazmam karsılıgında sizinde bisey yazmanızı gerektirmez. burası karsılıklı atısma sahası değil. 8 mile'ı begenmiş olmam ona benzer bişey yapmak istediğim anlamına da gelmez.
Ama yine de burda kendi kendime konusuyorum diye alınmıyosunuz di mi?
Düşünüyorum da bazen fazla düşünüyorum gerek yok.
Bugun beachten sonra bikinim kurumamıstı, aksam oldugu için dolasırken de kurumadı, mauro üşüyo musun diye sordu, evet sanırım hasta olucam tshirtum cok ıslak dedim, o da benim bi tshirtum var üstüne uygun olur senin küçük çünkü dedi. aldım giydim, suan hala üstümde bi süre geri vermeyi düşünmüyorum beğendim çünkü.
Bi de şeyi fark ettim. robbie williamsı çok özlemişim.
burda sadece seoyeon var kız olarak arkadaşım. diğerlerinin hepsi erkek. hayırlara vesile olsun.
optum.

g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder