14 Temmuz 2011 Perşembe

2 kişilik ranza

Aşağıda seoyeonın yattığı, etrafta kör köpeğin dolaştığı, kimsenin adımı tam söyleyemediği ve fransiscoya panço ya da alejandro diye sesleneceğim bi hayatta yaşayabilirim. Dönmek istediğimi hiç sanmıyorum, çünkü zaten çok sıkıldığım için buraya gelmiştim, bi an unutmuştum nedenini, ama şimdi netleşti.
Bi çok insan için bi sürü güzel şey yapabilirim, yaparım ,yaptım da daha önce. Çünkü iyi biriyim. Adam kulağımın dibinde patience, patience diyo o diyo da onun demesi işe yaramıyo, cunku ben bugun ne dedim jorgeye dedim ki i am a impatient person dedim. O da yok dedi oyle olmamalısın beklemeyi öğrenmelisin dedi. Sonra noldu?
Hep birlikte yemeye gittik. O değilde seoyeon geçen gece yataktan düştü AHAHAHAHA. Çünkü ömründe ilk defa yatakta yatıyomuş garibim. Koredeki evlerinde yatak kullanmıyolarmış. Zaten anası babası da altından kel şişko adama inanıyolar. Bu garipde ordan burdan düşüyo. Telefonumda bedava aramam var ama kimi arıycağımı bilmiyorum. Gurbet ellerde arıycak adamım yok. Bu arada o hikaye oyle değildi , o başka hikayeydi, bizimki de kaymasın.
Adam kulağımın dibinde i ain't got time for the game cause i need you,
i need you diyo ben napıyım. neyse zaten daha uzun süre burdaym kimbilir belki burdanda sıkılır dönmek isterim. Her zamanki gibi.

If I can't have you right now, I'll wait dear dedi orda bittim AMK.
g.a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder