5 Temmuz 2011 Salı

birth



çok uzun zaman oldu mu? olmuştur mutlaka. paul ankaya üzüldüğüm kadar üzüldüm aslında ama ne biliyim be içimden de gelmedi hani bu sayfayı açmak. bazen alarm çalmadan 5 dakika önce uyanıyorum çünkü esasında 5 dakikada bir uyanıyorum. baykuş gibi. memeli ama ille de uçucam diyor. öyle şey mi olur bee memeli dediğin inek gibi olmalı memeli kelimesinin hakkını vermeli. yunuslara da sinir oluyorum balıktan memeli mi olurmuş utanmasa omurgasız olcak hayvan.
işe başladım. günlerim daha çok sebze haşlamak ve değişik içecekler hazırlamakla geçiyor. bi de kek felan yapıyorum. ama kek dediysem yaşlı teyzelerin yaptığı iki renkli çirkin keklerden diil. muffin falan yapıyorum üstüne şekerlemeler koyuyorum dünya daha güzel ve renkli gözüküyo böyle zamanlarda. binbir türlü insan gelio mağzaya eğleniyorum onları dinlerken bazen de sıkıntıdan ölüyorum. iş hayatı zor be vallahi zor. sonunda aldığın 5 kuruşla borç ödemek de daha zor gelio insana. yakında "fabrikada ek işte çalışıyorum yedi tane çocuğum var" dicem insanlara. hangi insanlarsa artık onlar???
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder