22 Ocak 2012 Pazar

Herkes mutlulugu tadabilir
Mesela üst kattaki kanser amca
Ya da sokakta bisikletler dolaşan her gördüğümde biraz daha büyüyen cocuk
Annem
Babam
Garson adam
Overlokcu kadın
Sadece bende olmuyor. Veya devamı gelmiyor
Bitiremediklerimden bahsetmiştim daha önce
Doğanin kanunu bu sanırım
Sevdiklerim de yarım
Aynı benim gibiP
Sen her gittiğinde ( bunun ne kadar çok olduğunu biliyoruz ikimiz de)
İlk aklıma gelen zorluklar oluyor
Ben herkesin iyi olmadıgını belki de en kotu yoldan öğrendim
Karşıma çıkacakların hep orta olacağını düşündüm. İyi veya orta
Oyle değilmiş
Herkes düşünmez
Herkes hissetmezmiş
İste aklıma hep o gelir sen gidince
Söyleyemem bir türlü
Bana dokun sadece
Beni sev sadece
Tek düşündüğün ben olsam ya
Yapma bunları Bosver
Degerlenmek için baska seyler lazim galiba
Yeterli olmak lazim
Baska kızlar gibi olmak lazim
Düzgün akıllı v.s
Basından bela eksik olmayana kim ne kadar dayanır ki
Dayansa bile kendin bela oldugunda da kalicak mı sanırsın
Bosver bunları
Düşünme

M.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder