22 Eylül 2011 Perşembe

sınır tanımayan cesetler



bunu sana yazmak istiyorum g.a. anlayamadığım şeylerin sayısı bugünlerde kendini çok aştı. konuşmak istiyorum. aslında konuşmaktan ziyade konuşmamak tamamen bunları aklımdan çıkarmak istiyorum. beynimin hiç bir kıvrımında bu salak şeylere ait bi zerre bulunmasın istiyorum. bunun için bana yardım etmen gerekli. ne zaman seni düşünsem mutlu oluyorum bu yüzden en iyi aday sensin gibime geldi. aslında bi de tek adaysın. ahh.. ahhh.. 100 tlnin hesabını çoktan kapadım sanırım onun karşılığının öbür dünyada geleceğini ummaya başlıyorum nineler gibi. başka şansım olmadığına göre bu güzel bir avunma yöntemi. ama neden bana yine vücudumu ortadan ikiye döner bıçağıyla kesmişler gibi bi his yaşattı ve bunu nasıl geçiştirebilirim bilmiyorum. AMA BU SON! bitmiştir. bitti. bi daha bana böyle laflar söylerse eğer napıcam ona da birlikte karar verelim. ve karar verirken esas düşünmemiz gereken şey acı vermek. canını o kadar çok yakalım ki ağlasın. pipisini keselim falan mesela ya da öyle bi şey işte ağlasın yani. sora da böyle bi kitap yazalım. anlaştık mı?
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder