14 Eylül 2011 Çarşamba

hepsi mi aynı olur? evet




"cevabını bildiğim soruları sormam" mı? gerizekalı cevabını bilmiyorum demek ki. hiç de huyum diildir salyalarımı akıtarak senden sevgi sözcükleri duymak için sorular sormak. bi şey sorduysak demek ki bi işimiz var di mi mal mıdır nedir yaa iyice bi göt kalkması nasıl desem böyle bi havalara girmeler falan. bi gelseydin de anlasaydık neyin ne olduğunu çünkü i hate belirsizlik. böyle yaptığın için de plus i hate you. var yaa artık hiiiç sıkıntıya sokamam kendimi neme lazım zaten yeterince yaşamışım. işine gelmiosa çek git beni de uğraştırma tabi bunları söylesem şimdi dejavu olcaz bi yıl öncesi gibi o yüzden sana saydırmak yerine buraya saydırıyorum. o kafanı da kırmak istiyorum yüzüğümü geri ver! en sevdiğim yüzüklerden biri o aldın geri vermedin insan utanır götüreyim şunu der. yooook sende hiç utanma sıkılma yok. bazen de böyle kendinden emin emin abuk subuk şeyler söylüosun ya sana aslında ne demek istiyorum bilio musun: SAPIK MISIN? ama demiyorum bi erkeklik gururu vardır ya saçmadır ama vardır o yüzden söylemiyorum ama çok üstüme gelme sana acaip gıcığım var ya. sürekli kafan güzel dolaşıosun ya hani yok artık ya diyorum bazen. cidden yok artık bu kadarı fazla oğlum kafan ayık olsun biraz ya bi şey olur lazım olur o kafa biraz ayık olsun. garip bi insansın sırf gsf okuduğun için senden hoşlanıo olabilirim bilio musun içimde kaldı o da. bazen uyurken de rahat bırakmıosun beni özellikle akşam üstü yattıysam fix seni görüyorum rüyamda. bi git bari rüyada rahat bırak bela mısın? zorla konuş konuş dedin konuştum bu sefer de götüne hava pompalanmış gibisin YETER! şimdi uyuyup sakinleşicem sen de bu yazıyı hissedip adam olucaksın yoksa geldiğinde benim yerime annen karşılar seni haberin olsun.
m.z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder